Incidenten

Infofolio wil transparant zijn over de beschikbaarheid van haar dienstverlening. Daarom worden incidenten altijd gemeld via onze website. Hieronder leest u of er op dit moment incidenten zijn en wat de status ervan is.

Kwetsbaarheid in Apache Log4j

13 december 2021

Het Nationaal Cyber Security Centrum (NCSC) heeft afgelopen weekend laten weten dat er een ernstige kwetsbaarheid gevonden is in Apache Log4j. Dit is software die veel gebruikt wordt in webapplicaties en allerlei andere systemen.

Onze online producten zijn deels webapplicatie en deels webservice producten. Wij zijn daarvoor in nauw overleg met onze IT partners en op dit moment zijn er geen kwetsbaarheden geconstateerd in onze producten.

Zowel onze partners als wijzelf monitoren de situatie nauwlettend. Mochten er alsnog kwetsbaarheden geconstateerd worden, zullen we het zo snel mogelijk oplossen.

Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met Marco Mantel, IT manager, via m.mantel@infofolio.nl of 030-6911010.

****

Op maandag 16 november 2020 is er een storing geweest bij onze IT-partner. Hierdoor kan het zijn dat u die dag tussen 20.14 tot 20.38 uur hinder heeft ondervonden (haperingen of een verbroken sessie) bij het gebruik van de volgende diensten:

  • Adresscanner webapplicatie
  • Adresscan webservice

Om 20.38 uur was de storing opgelost.

****

Op maandag 15 juni 2020 is er een storing geweest bij onze IT-partner. Hierdoor kan het zijn dat u die dag tussen 15.00 – 15.10 uur hinder heeft ondervonden (haperingen of een verbroken sessie) bij het gebruik van de volgende diensten:

  • Adresscanner webapplicatie
  • Adresscan webservice

Om 15.10 uur was de storing opgelost.

****

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via helpdesk@infofolio.nl of op telefoonnummer 030-6911010.

Pagina delen